Het was absoluut geen politieke boodschap - Vida legt video uit
  • Domagoj Vida zegt dat zijn pro-Oekraïne
    brazilie shirt wk 2018 opmerkingen in een video op sociale media geen "politieke boodschap" waren, met de Kroatische verdediger die een WK-verbod heeft vermeden.

FIFA waarschuwde Vida voor zijn gedrag nadat hij en voormalig Kroatië-international Ognjen Vukojevic in een video verschenen na de kwartfinale shoot-outoverwinning over Rusland.

Vida werd gefilmd met de zin "Glory to Ukraine", die werd Spanje shirt
    gebruikt door Oekraïense anti-Russische nationalisten, met de disciplinaire code van de FIFA die "politieke leuzen in welke vorm dan ook" verbood.

De FIFA bevestigde op zondag dat Vida een waarschuwing heeft gekregen, wat betekent dat de verdediger beschikbaar zal zijn voor selectie wanneer Kroatië in de tweede wereldbeker-finale van woensdag voor het gezicht van Engeland staat.

En de centrumrug van Besiktas heeft verklaard dat zijn opmerkingen louter bedoeld waren als dankboodschap voor de steun die hij heeft gekregen van fans van zijn voormalige club Dynamo Kiev.

"Ik betreur het dat sommige vertegenwoordigers van de media onze communicatie op zo'n manier hebben geïnterpreteerd", zei Vida in een verklaring van de Kroatische voetbalbond.

"Het was absoluut geen politieke boodschap, maar een belgië shirts
    eenvoudige dankjewel voor alle steun van Oekraïne, waar Vukojevic en ik een aantal jaren hebben doorgebracht. Het was niet onze bedoeling iemand te beledigen.

"Gedurende mijn hele carrière heb ik teamgenoten uit vele landen gehad en ik respecteer ze allemaal, en net zoals ik veel vrienden in Oekraïne heb, heb ik een aantal van hen in Rusland - en ik ben trots op hen allemaal.

"Ik ben blij Russisch te mogen spreken, ik geniet van de Russische
    Frankrijk shirts
    gastvrijheid tijdens het WK van 2018 en ik hoop van harte
    Argentinië shirts dat deze boodschap niet anders zal worden begrepen dan een blijk van dankbaarheid aan onze vrienden in Oekraïne voor hun steun - niet in de wedstrijd tegen Rusland, maar tijdens het hele wereldkampioenschap. "

De Kroatische voetbalbond heeft huidige en vroegere spelers gewaarschuwd om "alle berichten te vermijden die in de toekomst politiek geïnterpreteerd zouden kunnen worden".
    Dus, als je een voetbalfan, zoals de vertegenwoordiger van uw loyaliteit aan een bepaald team, dan kun je investeren in een kopie van de T-shirts zijn goedkoop goed. Voor meer informatie over de T-shirts, kunt u terecht op:http://www.mooistevoetbalshirts.nl/

Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!