Det här är fel information - Vieira avvisar trevlig spekulation
  • New York City tränare Patrick Vieira säger att spekulationen han är överens om att ta över i Nice är bred av märket.

Vieira var knuten till efterföljande Arsene
    Brasilien tröja Wenger i Arsenal men ser sannolikt ut att han saknar en återgång till sin gamla klubb, där den tidigare paris Saint-Germain-tränaren Unai Emery enligt uppgift skulle utses.

NYCFC-chefen sade förra månaden att han är "redo att tränare någon sida i Europa", med rykten som tyder på att han är på Nice radar efter att Lucien Favre lämnade Ligue 1-sidan för att ta över på Borussia Dortmund.

Vieira upptäcktes i Frankrike under helgen, vilket ledde

VM 2018 Tyskland Barn tröja till ytterligare spekulation, men han förklarade att han inte var i sitt hemland för samtal med Nice.

"Det får mig att le, för det finns inget avtal undertecknat

Argentina tröja
    eller något liknande", sa Vieira till tisdagens reportrar

"Det här är fel information, jag är här, som alltid. Jag är verkligen
    Spanien barn tröja glad. Jag gillar verkligen mitt jobb, jag gillar verkligen att vara en del av denna fotbollsklubb. Jag fokuserar bara och koncentrerar mig på vårt nästa spel.

"Jag vill inte att spelare, mig själv, min personal eller någon i denna fotbollsklubb ska distraheras av det som händer. Mitt huvud, mitt fokus och min energi är här.

"Saker som jag kan kontrollera är att ha mitt huvud, min energi till den här fotbollsklubben och då går allting ut ur mina händer. Jag kan inte kontrollera vad som händer i Frankrike, vad händer i England eller vad som händer någon annanstans.

"Jag har ett fantastiskt förhållande med folket i denna fotbollsklubb. Ryssland tröja
    Vi har alltid varit klara med varandra. För mig är detta det viktigaste. De andra sakerna lät jag människor göra vad de behöver göra eller säga vad de behöver att säga."

Efter en 4-0 hemvinst över Colorado Rapids förra gången, ligger NYCFC på östra konferensen, bakom Atlanta United.

Så, om du är en fotbollsfläkt, som representant för din lojalitet mot ett visst lag, så kan du investera i en kopia av T-shirtsna är billiga bra. För mer information om T-shirtsna, besök: "http://www.billigtfotbol.com/

Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!